Výměna, vrácení a reklamace zboží

 

Vrácení

Prodloužili jsme pro spotřebitele lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, abyste měli dost času na rozhodnutí. Zboží musí být zasláno v originálním obalu a nepoškozené. 
Ohledně vrácení zboží máte na výběr ze dvou možností.

1. Využijte službu RETINO (viz výše)

2. Postupujte podle bodů a) a b). 

      a) zašlete společně s balíkem zboží, které vracíte, vyplněné odstoupení od kupní smlouvy, které najdete v e-mailu o potvrzení objednávky
      b) zboží zašlete zpět bez dobírky na adresu:

Zbyněk Jaroš
www.JOsport.cz
Gabrielovo náměstí 45
Chýnov 391 55

 

Výměna

Prodloužili jsme pro spotřebitele lhůtu na výměnu zboží na 30 dnů. Zboží musí být zasláno v originálním obalu a nepoškozené. 

a) zašlete společně s balíkem zboží, které chcete vyměnit, vyplněný reklamační list, ve kterém zakroužkujte bod "výměna zboží" a napište, za kterou velikost produkt chcete vyměnit

b) zboží zašlete zpět bez dobírky na adresu:

Zbyněk Jaroš
www.josport.cz
Gabrielovo náměstí 45
Chýnov 391 55

Pozn:

- nelze vyměnit zboží upravené na přání zákazníka (např. potisk)

- nelze vyměnit zboží zakoupené ve VÝPRODEJI za zboží jiné velikosti, které ve VÝPRODEJI není

Reklamace

Nelze vyměnit či vrátit zboží z důvodu špatné velikosti u objednávky, jejíž předmětem je zboží upravené na přání na zákazníka.
Odstoupit od kupní smlouvy nelze u objednávky zejména na textil potisknutý na míru (např. dresy s čísly, originální motiv zákazníka apod.)

      a)    Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.

      b)    Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout a zkontrolovat tak, aby zjistil případné vady. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně, po převzetí zboží, oznámit na uvedené kontaktní údaje písemně nebo mailem na reklamace@josport.cz .

      c)    Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.

      d)    Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

      e)    Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Při prodeji na IČO je záruční doba 30 dní a vztahuje se pouze na vady, které měla věc v okamžiku převzetí zboží. O této věci je kupující povinen informovat bez prodlení pomocí reklamačního listu zaslaného na adresu firmy nebo na email reklamace@josport.cz .

 

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku, než k čemu je určen
  • nesprávným skladováním či uchováváním
  • nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl "Ošetřování textilu s potiskem")

Postup při reklamaci:

Ohledně reklamace zboží máte na výběr ze dvou možností.

1. Využijte službu RETINO (viz výše)

2. Postupujte podle bodů a) až e):

      a) Informujte nás o reklamaci na e-mail reklamace@josport.cz 

      b) Stáhněte si Reklamační-list a vyplněný zašlete společně se zbožím.

      c) Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na adresu pro vrácení zboží (adresa níže).

      d) Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na www.josport.cz 

      e) O Vaši reklamaci rozhodneme ihned nejpozději do 3 pracovních dní. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

  
Reklamační adresa:

Zbyněk Jaroš - www.josport.cz
Gabrielovo nám. 45
391 55  Chýnov
tel.: 608 529 064  

  

Doporučení pro praní textilu s potiskem:
  1. textil perte motivem dovnitř
  2. při teplotě 30° C / max. 40° C /
  3. nepoužívejte agresivní prací prášky a bělidla.
  4. nežehlete motiv přímo (žehlete přes jinou látku nebo naruby)
  5. maximální možné otáčky odstřeďování prádla 800 ot/min.
  6. nedoporučujeme sušit potištěný textil v sušičce.