FOTBALOVÁ PERIODIZACE ZA ÚČELEM MAXIMALIZACE VÝKONU

Kód: ST-B059-C
Novinka Tip
Neohodnoceno
Značka: Soccertutor
924 Kč 840 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
2.12.2022

Osvědčená a úspěšná metodika koučování periodizace fotbalu pro maximalizaci výkonu vašich hráčů a týmu od předního světového odborníka na vysokou výkonnost

Detailní informace

Detailní popis produktu

Adam Owen PhD ( UEFA Pro & A License Educator) má 20 let zkušeností v různých rolích na elitní úrovni; Mezinárodní, evropský klub, Liga mistrů UEFA a Evropská liga.

Po jeho bestselleru Football Conditioning: A Modern Scientific Approach (Book Set) a v jeho roli UEFA Pro & A License Educator si trenéři běžně kladou tyto 3 klíčové otázky:

  1. Jak dostanu ze svých hráčů co nejlepší výkony?
  2. Co mohu změnit nebo zlepšit, abych maximalizoval výkon svého týmu?
  3. Co mi dává největší šanci uspět jako trenér?

KLÍČOVÝ BOD:

Pokud je denní tréninková náplň špatně naplánována nebo řízena nedostatečným metodickým přístupem, dochází ke špatnému výkonu s nedostatečnou kondicí hráčů a výrazně vyšší mírou zranění.


Adam nyní využil své rozsáhlé znalosti aplikované fotbalové vědy a výkonnostního koučování k vytvoření osvědčené a úspěšné moderní metodologie výkonnostního koučování a odpovědi poskytl v této knize.

 

V této knize se dozvíte, jak:

  • Navrhněte tréninky a naplánujte tréninkový týden (102 tréninků v knize)
  • Použijte metodický přístup a tréninkový plán k dosažení optimální kondice, nízké míry zranění a vysokého výkonu
  • Zajistěte, aby byli vaši hráči vždy správně připraveni a podávali v den zápasu maximální výkon

Tréninkový týden (na profesionální úrovni):

  • NEDĚLE/PONDĚLÍ (1/2 dne do zápasu) = zotavení
  • ÚTERÝ (4 dny do zápasu) = Trénink pozičních principů a odpor
  • STŘEDA (3 dny do zápasu) = Trénink kolektivního týmu a rychlostní vytrvalost
  • ČTVRTEK (2 dny do zápasu) = trénink principů a rozvoj rychlosti reakce
  • PÁTEK (1 den do zápasu) = Den předzápasového aktivačního tréninku
  • * Zahrnuty jsou také tréninkové týdenní plány pro Semi-pro, Youth Academy a Grassroots (Youth).

Zahrnuto 102 cvičení:

  • Cviky silové, rychlostní vytrvalosti a rychlosti reakce
  • Intenzivní a rozsáhlá technická cvičení
  • Silové kondiční trénink
  • Cvičení kondiční odolnosti, rychlosti a rychlosti reakce
  • Hry poziční v malých, středních a velkých formách
  • Malé, střední a velké hry

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: